Thursday, December 8, 2011

Töönädal möödas

Wow, juba reede, see nädal läks kuidagi megakiiresti. Karl on veel tööl, tema farm teeb pikki päevi (10-12,5h). Ma olen tavaliselt esimene siit hostelirahvast, kes töölt koju jõuab. Näen välja nagu tõeline lazybutt. Samas, kui teised veel magavad  teen mina juba tööd. Mu buss väljub kl 5. Vahel 4:45 või 4:30. Meie hosteli peremees teatab tavaliselt õhtul ette mis kl peame valmis olema. Kui kõik läheksid ja tuleksid ühel ajal, siis ei mahuks keegi kööki ja ka bussi ära.
Täna tegime rekordarv peterselli punte, mu juhataja oli uhke. Mul on seal turbo peal, ega aeglaseid seal ei hoita.  Järgmiseks päevaks pole sind lihtsalt enam vaja ja hostelist oled ka väljas. Kaks Soome tüdrukut pakkisid täna asju, eile veel rääkisid, et nädala aega plaanivad siin veel olla.

Karli farmirahvas
Ilm pole see nädal kiita olnud, kolmapäev sadas pool päeva ning enamus farmid ei töötanud, aga minu farm ikka töötas.Vihmakeep selga ja peterselli korjama. Järgmisel päeval ostsin elueest kummikud, et jalad enam terve päeva märjad poleks. Küüüülm! Ilm on siin nii vahelduv, üks hommik on jahe teine jälle palav. Väga ettearvamatu. Töötan austraalastega, väikses kollektiivis, meid vavaliselt 3-5. Vahepeal käivad kõrgemad ülemused silma peal hoidmas. Nad on itaallased, väga mõnusad.
Paistab et nädalavahetuseks läheb siin ilusamaks. Täna oli juba päike väljas ja on nii mõnus soe. Nägu ja kõrvad põllu peal saadud päikesest punased.
Plaanisime muidu Gold Coastile minna, kuid paistab, et seal sajune. Järgmine nädalavahetus siis arvatavasti. Otsime autopakkumisi ja tahaks juba ookeani äärde!
Karl sai Natalia autoga Ipswichi kandis esimest korda valepoolse liiklusega sõita. Nii tubli, esimese korraga tuli väga ilusti välja. Viis mind ripsmeid panema, ise ma poleks julgenud pimedas sõita. Leidsin kuulutuse peale ripsmetehniku töökoha. Sain panna 100% ehtsaid naaritsakarvu. Jah Mooris, võib olla oli seal naaritsa tagumikukarvu ka. Igatahes need on päris moodsad siin, nähes välja päris naljakad, aga on hästi mugavad ja pehmed. Maapiirkondades ripsmeid ei kohta, kui siis ainult Eesti tüdrukutel. Toon naaritsa karvu Eestisse ka! Nad õhukesed, püsivad kaua.

No comments:

Post a Comment